medewerker Klant Contact Centrum (28-36 uur)
Waar ga je werken
Je komt te werken bij het domein Ondersteuning. Hieronder vallen ICT, Financiën, Communicatie, Personeelszaken en het Klant Contact Centrum (KCC). Dit KCC is het eerste aanspreekpunt van SVHW en beantwoordt alle vragen via diverse kanalen.
Hoe ziet jouw werkdag eruit
Je start je werkdag om 8.30 uur met een dagstart. Vanaf 9.00 uur zit je klaar voor het beantwoorden van telefonische vragen. Tussendoor verwerk je de vragen die via het contactformulier op onze website zijn binnen gekomen. Tussen 12.00 uur en 13.00 uur heb je een half uur pauze en tijd voor administratieve taken, een werksessie of een overleg met collega’s van een ander domein. Hierna sta je weer klaar voor de klant, maar het kan ook zijn dat je meewerkt aan verbeterprojecten over klantcontact en dienstverlening.
Onze werktijden zijn: maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 17.00 uur en vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur. In februari en maart breekt er een drukke tijd aan vanwege het versturen van de aanslag lokale belastingen. Je werkt die periode in totaal vier weken fulltime.
Wat ga je doen
- Je geeft informatie aan inwoners, bedrijven en deelnemers;
- Je registreert en handelt zelfstandig vragen af;
- Je geeft uitleg over procedures;
- Je bespreekt veel gestelde vragen;
- Je signaleert trends, mogelijkheden en ontwikkelingen die van invloed zijn op klantcontact;
- Je levert verbetervoorstellen aan over werkmethoden en processen;
- Je voert administratieve werkzaamheden voor andere domeinen uit.
Wie ben jij
Een échte teamspeler die uitblinkt in mondelinge en schriftelijke communicatie. Je bent klantvriendelijk, servicegericht en initiatiefrijk. Je draagt proactief bij aan kwaliteitsverbeteringen en je bent leergierig. Je kunt snel schakelen, goed doorvragen en oplossingsgericht handelen. Je onderscheidt je door de volgende competenties en vaardigheden:
- Je hebt een MBO-4 werk- en denkniveau;
- Je hebt minimaal één jaar ervaring met klantenservice;
- Je staat klanten correct te woord, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je hebt een klantgerichte benadering;
- Je hebt bij voorkeur kennis van belastingen (belastingverordeningen, wet en regelgeving, processen).
Heb je geen kennis van belastingen, dan leren we je dat gewoon!
Wat bieden wij jou
Als betrokken werkgever vindt SVHW jouw welzijn, veiligheid en persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk. Omdat wij voor kwaliteit gaan, investeren wij continu in kennisontwikkeling en resultaatbewustzijn. We vieren onze successen! Wij bieden jou:
- een functie die is ingeschaald in schaal 6 (€ 2.864- € 3.577 bruto per maand) cao Vereniging werken voor waterschappen. De hoogte van inschaling hangt af van je ervaring en je kennis van lokale belastingen;
- een vast Individueel Keuze Budget: een (pensioengevend) bedrag van 21% (inclusief 8% vakantiegeld) over je maandelijkse salaris dat je onder andere kan inzetten voor uitbetaling of extra verlof;
- Persoonlijk Basis Budget van € 6.000 (of € 12.000 als je 35 jaar of jonger bent) voor je eigen ontwikkeling;
- goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de cao Vereniging werken voor waterschappen;
- een uitdagende functie in een prettige en collegiale werksfeer;
- een enthousiaste en actieve personeelsvereniging.
Solliciteren?
Enthousiast over deze functie en voldoe je aan de bovenstaande informatie? Dan maken wij graag kennis met jou! Voor meer informatie over deze vacature neem je contact op met Marcel Dekker, Domeinmanager Ondersteuning, telefoonnummer (0186) 06-82 01 51 87.
Ben jij de collega die wij zoeken? Stuur dan jouw schriftelijke motivatie en CV aan Marcel Dekker via pz@svhw.nl.