Hoe gaan we met elkaar om?
SVHW helpt u graag met vragen over uw lokale belastingaanslag, uw betaling en overige dienstverlening. Dat willen wij doen in een prettige en veilige sfeer met wederzijds respect.
Onze spelregels
Wat mag u van ons verwachten?
U mag van ons verwachten, dat wij uw zaken op een professionele en correcte manier afhandelen. Wij verwachten van u dat u ons daarvoor de kans geeft. Dit geldt zowel voor een telefonisch als bij een online-, schriftelijk of persoonlijk contact. Het kan voorkomen dat er een meningsverschil is. Echter mag dit niet leiden tot ongewenst gedrag. Ongewenst gedrag accepteert SVHW niet.
Wat is ongewenst gedrag?
- schelden
- discriminerende taal
- seksuele intimidatie
- schreeuwen
- beledigen
- bedreigen
- verhinderen van werkzaamheden
- aanrichten van vernielingen
Bekijk het protocol agressie en geweld
Klachten
Bent u niet tevreden over de dienstverlening van een medewerker of afdeling van SVHW? Bespreek dit dan eerst met de betreffende persoon of afdeling. Vaak lost een telefoontje of persoonlijk gesprek de klacht al op.
Lukt dat niet? Dan kunt u een formele klacht indienen. Dit kan schriftelijk of via het contactformulier.